İPhone DNS Ayarları - Gürkan Yüksel
Son Haberler:
Home » , » İPhone DNS Ayarları

İPhone DNS Ayarları

Written By gürkan yüksel on 20 Mart 2014 Perşembe | 16:43

iPhone üzerinden bazı sitelere erişim sorunu yaşıyorsanız işte tam size göre bir çözüm sunacak DNS değiştirmeyi anlatalım.Sıra ile yapacağımız adımları takip çok küçük ayarlar ile DNS adresinizi değiştirebilirsiniz.
Burada aslında Apple DNS Değiştirme olarakta genelleyebileceğimiz bir yapıyı anlatmak istiyorum.Apple‘ın işletim sistemi olan iOS işletim sistemini kullanan iPhone,iPad,iPod ve birçok üründe değiştirebileceğiniz DNSdeğiştirmeyi anlatalım.
Adım adım başlayalım;
İlk olarak iOS işletim sistemli cihazımızdan Ayarlar > Wi-Fi seçeneğine tıklıyoruz.



Daha sonra bağlı olduğunuz ağı seçip “OK” seçeneğine tıklayın.
iPhone DNS Ayarları
iPhone DNS Ayarları
Seçenekler kısmından DNS yerine iki seçenekli olması gerekirken iOS işletim sisteminde tek bir DNS adresini desteklediği için bir tane yazacaksınız.
DNS Değiştirme
DNS Değiştirme
Örnek olarak Google DNS adresini kullanırsanız 8.8.8.8 numarasını yazmanız yeterli olacaktır.Sorunlarınızı aşağıdan yorumlar kısmından sorabilirsiniz.

Share this article :

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 
Support : araba yarışları | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2011. Gürkan Yüksel - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Araba Oyunları
Proudly powered by araba yarışı