İşte yeni Drogba! - Gürkan Yüksel
Son Haberler:
Home » , » İşte yeni Drogba!

İşte yeni Drogba!

Written By gürkan yüksel on 8 Mart 2014 Cumartesi | 05:25

İşte yeni Drogba!

Galatasaraylı bir taraftar, yeni doğan oğluna Drogba ismini verdi. Drogba ise bu minik taraftarla fotoğrafını paylaştı.

Galatasaray-İşte yeni Drogba!


Aslan'ın yıldız futbolcusu Didier Drogba, bugün İnstagram'dan bir fotoğraf paylaştı. Galatasaraylı bir taraftar, yeni doğan bebeğine Drogba ismini verdi. Tam adı Doruk Drogba Aktaş olan minik taraftar ile fotoğraf çektirip paylaşan Drogba, bu karenin altına şunları yazdı:  Herkese merhaba, benim adım Doruk Drogba. 3 aylığım ve süperstarım. Annem ve babam, bana 1 numaralı hayranımınki gibi isim verdiler... Didier Drogba. Bakın ne kadar mutlu ve şanslı o beni kucağında tutuyor, onun yüzünden bir gülücük almayı başardım. Eminim beni çok sevimli buldu! Sevgili, Doruk Drogba... 
Share this article :

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

 
Support : araba yarışları | Blog Okulu Template | Blog Okulu
Copyright © 2011. Gürkan Yüksel - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Araba Oyunları
Proudly powered by araba yarışı